Hoe werkt het?


Je hebt besloten ondersteuning te zoeken bij de administratieve kant van jouw business. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk?


Wanneer je overweegt gebruik te gaan maken van mijn diensten kun je via de contact pagina contact opnemen met JL Personal Administration. Je kunt een mail sturen, maar je mag uiteraard ook bellen.

We maken een afspraak om kennis met elkaar te maken. We gaan dan ook bekijken wat jouw wensen zijn wat betreft de ondersteuning. Mijn diensten worden daarop afgestemd. Wat ik onder andere bied is:

- schakel tussen jou en je boekhouder, oftewel je kunt bij wijze van spreken een doos met bonnetjes en facturen aan mij geven en ik zorg ervoor dat je boekhouder alles netjes aangeleverd krijgt

- facturen betalen

- facturen maken

- mails beantwoorden van bijvoorbeeld klanten of leverciers

- ondersteuning bij het maken van offertes

- leden- of klantenadministratie

- bewaken debiteuren

- agendabeheer en het maken van afspraken

- ondersteuning op het gebied van marketing en sociale media

- inzicht krijgen in de resultaten van je bedrijf

- etc.


In overleg is heel veel mogelijk. Ik werk zoveel mogelijk vanuit huis, maar ik vind het geen enkel probleem om op locatie te komen. Ik hanteer een maand opzegtermijn.



Tarieven

Uurtarief 6 tot 12 uur per maand  € 42,50

Uurtarief 13 tot 20 uur per maand € 40,00

Uurtarief 21 of meer uur per maand € 37,50


Prijzen zijn exclusief BTW.